| Pengembara . Sebuah . Perjalanan |

"Sesungguhnya seseorang Muslim itu apabila berjalan di Jalan Dakwah, ia tidak berjalan dengan hatinya sahaja tetapi dibawa bersama hati saudara-saudaranya. Justeru itu, setiap pahala yang didapati di sepanjang perjalanannya, pasti akan terbias untuk saudara perjuangannya.."

Pages

Lilypie Kids Birthday tickers

Popular Posts

Showing posts with label potret. Show all posts
Showing posts with label potret. Show all posts

Sepanjang Cuti Semester Lepas~


In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful


Tadaaa..

Saje nak selit sket gambar2 'aktiviti2' sepanjang cuti hari tu..hehe..

ok, kalau nak tengok boleh tengok je..

kalau tak nak, sila jangan tinggalkan blog ni..

tapi scroll down jauh sket ye..dan bace entry2 lain yang kat bawah tu..(tiada paksaan disini ok) huhu.. :)


Kenangan jadi pemerhati PPWN dan PPN.
Bergambar bersama housemate, perwakilan wanita JIM dari Sungai Petani Kedah.
Sporting seh makcik2 ni!!
(moga ketemu lagi~)


Kami kumpulan 7, kami adalah juara bagi kumpulan terbaik!!hehe..
Tengok la siapa fasi dia..ngee~
Kenangan di Kem Pintar Soleh untuk anak2 pegawai Bank Negara.
(rindu kamu semua..rindu menatap wajah2 suci, harapan ummah!ameen~)


Hasil daripada beberapa orang yang 'bersilat' di dapur.
Istimewa untuk menyambut anniversary ummi dan abah.
Bape banyak ntah dapat buat..banyak la jugak..dah ramai kot.. :P
(saya tak join 'bersilat'..saya tukang makan dan beli cheese je..hehe..)


Yang ni kek lapis yang dipotong dan disusun cantik oleh kakak..
Antara hidangan sambutan anniversary ummi abah jugak..
(ehem~ :D)


Tahniah umai!!
No.3 dalam kelas dan no.9 keseluruhan darjah satu.
Saya pon turun padang lah time Hari Anugerah Gemilang ni untuk ambil gambar dak kecik ni..huhu..
(tu pon dah sedih sebab tak dapat no.1)


Yang jadi watak utama time Hari Anugerah Gemilang tu bukan umai sorang je.
Ummi saya muallimah kat sekolah umai (berdiri barisan kedua,7 dari kanan).
So, gambar ni adalah barisan muallim dan muallimah di Sekolah Rendah Islam Hira' bersama Pengurus Besar Hira' Development (duduk,tengah2)


Kek hadiah dari kakak sempena besday saya yang ke-20.
Happy Eid kat atas tu sebab esoknya 'Eid Adha.
Yang lawaknya, dua2 kakak saya yang pergi beli kek ni, ingat saya baru masuk 19 tahun! Pasal tu ada bekas tulisan '-1' kat seblah 20 tu..20-1=19..huhu..
Kalau betul2 19 tahun kan bagus..hehe..
("sweet yue"???sweet lagi kew 20 tahun???haha..memang pooonnn..(haha..pasan!) :p)


p/s: Ade pergi main futsal ngan family..tapi bila nak amek gambar je, tengok2 sorang pon tak bawak fon..fon ummi ngan abah adela..tapi mereka punya tak de kamera..huhu..