"Why did you come to Israel?"
"I did not come to Israel. I came to PALESTINE!"
"I don't know what part of this land is promised to you. But I promise you six feet under!"
"I did not come to Israel. I came to PALESTINE!"
"I don't know what part of this land is promised to you. But I promise you six feet under!"
nak tengok movie ni..!
SANGAT !!



3 pendapat pemerhati pengembaraanku:
ni movie bru ke?hehe...salam ziarah..sarah shah..=)
mungkin lah kot..dapat kat youtube..tak kaji lebih psl kewujudan movie ni..kalau betul2 ada,nak tengok sangat apa sebenarnya yg ada..huhu..
terima kasih sudi ziarah.salam perkenalan ^_^
salam, akak ada tgk trailer ni last few months..tp x jumpa lak yang ada subtittle..
jzk atas perkongsian..insyaALLAH kalau movie tu dah keluar kita tgk sama2..
x sabar nak tgk... ayat dia mmg power..
Why did you come to Israel?"
"I did not come to Israel. I came to PALESTINE!"
"I don't know what part of this land is promised to you. But I promise you six feet under!"
Post a Comment