~BiSmiLLaH~
Jom ke konsert LIFELINE 4GAZA
"Break The Siege!"
(poster terbaru!)

(klik pada gambar untuk view yang lebih jelas)
p/s: agak2 berbeza tak rasa pergi ke konsert bawa hati untuk berhibur dengan bawa hati untuk menghayati?? :)
“Muhasabah adalah kita melihat pada modal, keuntungan dan kerugian. Modal dalam agama adalah perkara-perkara fardhu, keuntungan adalah perkara-perkara sunat dan kerugian adalah maksiat”
-Ibnu Qudamah-
Ya Allah, mudah-mudahan keuntungan yang aku perolehi.. bukan kerugian disebabkan maksiat-maksiat yang dilakukan akibat keterlanjuran..andai tiada keuntungan, biarlah aku mendapat pulangan modalnya..
2 pendapat pemerhati pengembaraanku:
pergi?(bukan perigi.)
tak pergi..ade kem mengejut dis wikend.
Post a Comment