| Pengembara . Sebuah . Perjalanan |

"Sesungguhnya seseorang Muslim itu apabila berjalan di Jalan Dakwah, ia tidak berjalan dengan hatinya sahaja tetapi dibawa bersama hati saudara-saudaranya. Justeru itu, setiap pahala yang didapati di sepanjang perjalanannya, pasti akan terbias untuk saudara perjuangannya.."

Pages

Lilypie Kids Birthday tickers

Popular Posts

Beautiful kah?

Bismillah..

apa yang beautiful sangat tu?

ni haa..saya dapat award dari seorang kawan saya ni..

dia comel, baik hati, soft hearted, suka gelak sorang2 kat depan laptop (takpe,itu sihat!), anak bongsu yang takberapa nak manja sangat (kot..hehe), ada banyak abang ipar tapi sorang je kakak ipar, dan yang pasti ada raaamai anak buah yang semuanya dia rindu setiap hari! (saya nak jadi anak buah dia lah gitu..hee..)

ni la award nyee..~beautiful blogger~(beautiful ke?haha..)

anyway, thanx fatien for this award!! i love it! lagi2 i dapat dari u kan..lagi i suka! hee.. :D

ok,now..bagi melengkapkan tugas yang diberi selepas di anugerahkan award ni, saya pon kene la menganugerahkan award ni kepada kawan2 saya pulak..saya taknak bagi banyak2 la..fatien pon kate tak kisah berapa2 kan..

dengan ini, saya mengumumkan.....penerima anugerah "Beautiful Blogger" di beri kepada........jeng jeng jeng....!!

first, kawan sekelas saya di sekolah menengah dari form1 sampai form5:

second, kawan sekolah saya jugak:

then, seorang kakak ni..yang saya rindu bangat sama dia:

and for the last one, kawan kat matrik dulu sampai la kat ukm nih:


tu jelah kot..so,yg special2 ni sila jangan segan2, malu2 kucing untuk ikut arahan saya di bawah ye.. :p

1. buat entry ttg award yg cntik ni.
2. copy badge 'Beautiful Blogger Award'.
3. ucapan terima kasih dan letak link pemberi award (saya lah tuu..) pada
entry tersebut.
4. senaraikan your chosen blogger sebagai penerima award. Tak kisah berapa banyak blog pon yang korang nak pilih.


p/s: assignment..presentation..majalah..artikel..kesihatan..kepimpinan..ape semua nih?? waa..!!

2 pendapat pemerhati pengembaraanku:

huhu..sehat~~alhamdulillah..sehat..kekeke

 

hahahaa..gelak jenab..kekekeke..hahahaha..adui~ :)))