Bismillah..
lepas abah, selalunya pasti datangnya DIA..
lepas abah, DIA lah lelaki yang seterusnya dalam keluarga..
lepas abah, DIA lah wali saya..
lepas abah, DIA lah yang selalu diutamakan dalam menu masakan kat rumah..
dan
lepas birthday abah, birthday DIA pulak..
so,entry ni just nak wish Selamat Meningkat Umur dan Selamat Menjadi Lebih Matang buat adik lelaki bertuah saya yang sorang ni..
Amirul Aiman..was born on 29th May 1994..

bila kenal baik2 dengan aiman ni, bagus die ni sebenarnya..
walaupon kadang2 geraaamm sangat dengan 'peel' die ni..
but sometimes, he is a very good big brother for his little bro and sis..
protect adik2 die ni..walaupun sangat suka membuli..
pernah kat sekolah dulu, gelabah + kalut die carik tepon sbb nak bitau ummi yang kepala hakim (atau amin ek?tak ingat dah) berdarah kene baling batu..
dan ade satu kes tu jugak,die lebih percaya adik die dari org lain walaupun adik die betul2 bersalah sebenarnya..just yakin adik die ni baik2 sebenarnya..
tapi...kalau dengan the other four big sisters die ni....kureng sket la good die tuu..haha..
usaha lebih sikit ek untuk jadi adik yang baik untuk kakak2 awak ni.. :)
anyway, gud luck 4 your future life fiddunya wal akhirah!
hafal Quran sampai habis ek!
moga jadi huffaz beriman dan bertaqwa~ameen~
p/s: result exam lepas nak keluar dah..in mode takut dan berharap! harap2 naik lah sikit pointer..


0 pendapat pemerhati pengembaraanku:
Post a Comment