| Pengembara . Sebuah . Perjalanan |

"Sesungguhnya seseorang Muslim itu apabila berjalan di Jalan Dakwah, ia tidak berjalan dengan hatinya sahaja tetapi dibawa bersama hati saudara-saudaranya. Justeru itu, setiap pahala yang didapati di sepanjang perjalanannya, pasti akan terbias untuk saudara perjuangannya.."

Pages

Lilypie Kids Birthday tickers

Popular Posts

wishes just for them

Bismillah..

fuhh..tercapai jugak niat dihati nak update blog yang satu ni.. (macam banyak la pulak kan..)
but for now, just nak wish birthday kat dua adik saya ni.
so, ni entry khas buat dua si kecik ni walaupun dua2 memang tak akan baca..haha.
just wanna be fair jela..amirah ngan maryam buat jugak kan sebelum ni.

tanggal 24 april 1996, lahirlah adik lelaki saya yang ke-2 ni.
seingat saya lah, waktu dia lahir, saya tak ingat apa2 pon.. (paham?) hee.
maksudnya, saya pon tak ingat dah cerita2 time ummi nak bersalinkan dia.
maybe sebab time tu saya kecik lagi..darjah satu kot..takpaham apa2 sangat.

nama penuh amirul hakim.
kami dalam keluarga panggil dia "achik".
seorang yang tak banyak cakap sangat..tapi very strategic person..for me la.
and kalau terlebih caring je dengan dia, nanti mula lah senyum2 simpul.. (macam kat gambar bawah ni haa..) malu la kunun..huhu.
yang special nya, dia ni ada kakak, ada abang, ada adik lelaki, ada jugak adik perempuan.
jelez2.

selamat hari lahir yang ke-14 ye achik..moga jadi anak soleh wa musleh..ameen.
(^__^)



dan yang kedua buat si kecik yang sorang lagi.
what we call her "umai"..umairah raihanah nama penuh dia.
was born on 29th April 2003.
time umai lahir, ingat la jugak kisah nya.
yang paling ingat, saya jadi orang pertama yang tahu adik baru saya ni perempuan..huhu.

malas pulak nak cerita panjang pasal budak ni..haha.
cuma satu je, pasal birthday present dia.
sehari sebelum lagi dah mintak tapi hadiah yang saya takmampu nak dapatkan.
adui la..taktahu la mana nak carik benda alah tu..(dah macam org mengidam la plak~haha..)
last2, tak bagi apa2 pon lagi kat dia..huhu..kesian pulak.

tapi takpe lah kan umai..umai kan adik yang baik..hee.
nanti kalau jumpa, kak nurul bagi eh..
be a very2 good girl ok?
happy belated birthday~
(^__^)



p/s: short sem mode..soooo boring~haha~

0 pendapat pemerhati pengembaraanku: